Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ:

Εμφανίζονται τα αποτελέσματα 1391 - 1400 από 2007. Σελίδα 140 από 201.

005_EBook_Teychos_5_Mathimatika.pdf

…και επικοινωνίας ήταν: α) ο καθορισμός των στόχων και προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, β) ο χρονοπρογραμματισμός της εξ αποστάσεως μαθησιακής διαδικασίας, γ) η αξιοποίηση ανοικτών μαθησιακών πόρων…

1908_Praktika_Diimeridas_ISBN_978-960-466-333-0.pdf

…τροπής 10 Κείμενα Εισηγητών 12 Σύντομες Περιλήψεις 59 Σύντομα Βιογραφικά 65 Αφίσες συνεδρίου 70 4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ Παρασκευή 19.4.2024 15:30-16:00: Προσέλευση 16:00-16:30: Χαιρετισμοί Αναστασία…

1809_YPOTROFIES_ME__EPILOGI__METAPTYCHIAKA.xls

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙV ΣΚΟΠΟΙ - ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ Α/Α ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΚΟΠΟΣ 1 Αβράσογλου Δημ. και Μαρία Υποτροφίες, με επιλογή, σε φοιτητές όλων των Σχολών και των Τμημάτων του Εθνικού και

Stratigiko-Schedio-EKPA-2023_2027.pdf

…και την προστασία των φυσικών πόρων και υποδομών και την υπεύθυνη και αποτελεσματική οικονομική διαχείριση με προγραμματισμό. ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Η Ανάλυση SWOT είναι ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού το οποίο εξετάζει τα…

019_YPODEIGMATIKA_SENARIA_AISTHITIKI_AGOGI_MOYSIKI.pdf

…θέσιμο σε όλη τη διαδικασία και επικοινωνούμε και ανατροφοδοτούμε τους μαθητές μας με ποικίλους τρόπους. Χρονοπρογραμματισμός του μαθήματος (πότε θα γίνουν οι ενέργειες / δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί και…

1809_YPOTROFIES_ME_DIAGONISMO_PROPTYCHIAKA.xls

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙV ΣΚΟΠΟΙ - ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ Α/Α ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΚΟΠΟΣ 1 Αβράσογλου Δημ. και Μαρία Υποτροφίες, με επιλογή, σε φοιτητές όλων των Σχολών και των Τμημάτων του Εθνικού και

1809_YPOTROFIES_ME__EPILOGI_PROPTYCHIAKA.xls

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙV ΣΚΟΠΟΙ - ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ Α/Α ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΚΟΠΟΣ 1 Αβράσογλου Δημ. και Μαρία Υποτροφίες, με επιλογή, σε φοιτητές όλων των Σχολών και των Τμημάτων του Εθνικού και

012_Eidiki_Agogi_SMEAE_Bthmia.pdf

…δευτικών σεναρίων είναι: α) ο καθορισμός των στόχων και των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, β) ο χρονοπρογραμματισμός της εξ αποστάσεως μαθησιακής διαδικασίας, γ) η αξιοποίηση των ανοικτών μαθησιακών πόρων και…

010_Eidiki_Agogi_Nipiagogeio.pdf

…δευτικών σεναρίων είναι: α) ο καθορισμός των στόχων και των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, β) ο χρονοπρογραμματισμός της εξ αποστάσεως μαθησιακής διαδικασίας, γ) η αξιοποίηση των ανοικτών μαθησιακών πόρων και…

018_YPODEIGMATIKA_SENARIA_AISTHITIKI_AGOGI_THEATRO.pdf

…θέσιμο σε όλη τη διαδικασία και επικοινωνούμε και ανατροφοδοτούμε τους μαθητές μας με ποικίλους τρόπους. Χρονοπρογραμματισμός του μαθήματος (πότε θα γίνουν οι ενέργειες / δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί και…

Search results 1391 until 1400 of 2007