Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Διημερίδα με θέμα: "Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα"

ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: "ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"

Παρασκευή 09 Σεπτεμβρίου 2022

Ακολουθεί η πρόσκληση για την τελετή έναρξης, το πρόγραμμα και η αφίσα της διημερίδας με τίτλο: «Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα»που οργανώνεται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 17.00 στη Μεγάλη Αίθουσα του Πανεπιστημίου…

Ενημέρωση για COVID-19 και θέματα υγείας από το ΕΚΠΑ (08/09/2022)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ COVID-19 ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ (08/09/2022)

Η ιατρική βιβλιογραφία και οι βάσεις δεδομένων των Διεθνών Οργανισμών εμπλουτίζονται συστηματικά με πολλά άρθρα σχετικά με τη νόσο COVID-19 καθώς και με επίκαιρα θέματα υγείας. Καθηγητές από διάφορες Σχολές και Τμήματα του ΕΚΠΑ πραγματοποιούν περιοδική αποδελτίωση των πιο σημαντικών δημοσιεύσεων και ανακοινώσεων:

Ενημέρωση για COVID-19 και θέματα υγείας από το ΕΚΠΑ (07/09/2022)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ COVID-19 ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ (07/09/2022)

Η ιατρική βιβλιογραφία και οι βάσεις δεδομένων των Διεθνών Οργανισμών εμπλουτίζονται συστηματικά με πολλά άρθρα σχετικά με τη νόσο COVID-19 καθώς και με επίκαιρα θέματα υγείας. Καθηγητές από διάφορες Σχολές και Τμήματα του ΕΚΠΑ πραγματοποιούν περιοδική αποδελτίωση των πιο σημαντικών δημοσιεύσεων και ανακοινώσεων:

Στην 86η θέση παγκοσμίως το ΕΚΠΑ με βάση τα αποτελέσματα της κατάταξης «Top Universities by Top Google Scholar Citations»

ΣΤΗΝ 86η ΘΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΟ ΕΚΠΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ «TOP UNIVERSITIES BY TOP GOOGLE SCHOLAR CITATIONS»

Προσφάτως ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της παγκόσμιας κατάταξης «Top Universities by Top Google Scholar Citations» της Webometrics. (https://www.webometrics.info/en/transparent)

Η συγκεκριμένη κατάταξη, η οποία δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο, συντάσσεται με βάση τον αριθμό ετεροαναφορών (citations) του ερευνητικού έργου των καθηγητών και…