Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΚΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2024-2025

ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΚΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2024-2025

Προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος στα sites των 38 τμημάτων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιού Αθηνών, για την ανάθεση της διδασκαλίας μαθημάτων σε νέους επιστήμονες, κατόχους διδακτορικού διπλώματος μέσω της ανάθεσης αυτοδύναμης διδασκαλίας, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση...

Παρουσίαση της σύνδεσης του ερευνητικού έργου του ΕΚΠΑ με την επιχειρηματικότητα στην Ειδ. Μόνιμη Επιτρ. Έρευνας & Τεχνολογίας της Βουλής

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔ. ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡ. ΕΡΕΥΝΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2024 παρουσιάστηκε από τον Αντιπρύτανη Έρευνας, Καινοτομίας και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου μας κ. Χρήστο Καραγιάννη, από κοινού με τους Αντιπρυτάνεις του Α.Π.Θ. κ. Κύρο Υάκινθο και του Ε.Μ.Π. κ. Μάνο Βαρβαρίγο στη Βουλή των Ελλήνων η έρευνα που επιτελείται στα κορυφαία Ελληνικά Πανεπιστήμια.

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. ...

Προκήρυξη υποτροφιών για το ακαδ. έτος 2024-2025 του ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2024-2025 ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Ημερομηνίες και ώρες κατάθεσης Δικαιολογητικών: Παρασκευή 04-10-2024 και ώρα 17:00-19:00 & Σάββατο 05-10-2024 και ώρα 10:00-12:00

Workflow ΕΛΚΕ: Η Ψηφιακή παρακολούθηση των έργων σας

WORKFLOW ΕΛΚΕ: Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΑΣ

Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,

Από την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024 μία νέα σελίδα ανοίγει στην επικοινωνία και τη συνεργασία σας με τον ΕΛΚΕ. Μετά την ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), μέσω της ψηφιακής βοηθού «Αθηνά», τις επιμέρους ψηφιοποιήσεις και απλοποιήσεις εσωτερικών διαδικασιών της υπηρεσίας, τη σταδιακή εξέλιξη των e-forms και το...